dilluns, 31 de gener del 2011

Tulip Chairs









Aquestes son les meves! Estas son las mías!

CAT - Va néixer a Estats Units, el 1956, de la mà de l'arquitecte finlandès Eero Saarinen (1910-1961). La signatura nord-americana Knoll, propietària dels drets d'autor de totes les col·leccions de Saarinen.

Es caracteritza per tenir un peu central d'alumini pintat subjecta l'estructura, de fibra de vidre, que pot tenir braços, ser fixa o giratòria i presentar l'interior tapisat –en cuir o tela– o portar només un coixí.
La primavera passada mentre mirava revistes de decoració i articles per Internet, vaig veure bastants fotos de les cadires tulip, quan em va venir a la memòria que el pare d' un amic meu, en tenia guardades unes que havien llançat d' un hotel.
Li vaig demanar si encara les tenien i si volien fer un canvi, jo havia canviat les cadires de la taula del menjador, perquè les anteriors eren de ràfia i van acabar destrossades pel meu gat. Així que amb el trueque fet, me'n vaig endur les tres cadires tulip cap a casa! S' havien de restaurar perquè estaven copejades i tenien la base negra.
Li vaig portar al meu cunyat perquè les restaures i encara les estic esperant!!!!!!! Ja se sap, en casa de herrero cuchillo de palo!!!! Però bé, per no perdre la paciència em consolo mirant fotos i imaginant com quedaran a caseta! Les posaré a la cuina, que els hi espera la taula Tulip d' Ikea!!!

Feliç dilluns!

*****

CAST - Nació en Estados Unidos, en 1956, de la mano del arquitecto finlandés Eero Saarinen (1910-1961). La firma norteamericana Knoll, propietaria de los derechos de autor de todas las colecciones de Saarinen.

Se caracteriza por tener un pie central de aluminio pintado sujeta la estructura, de fibra de vidrio, que puede tener brazos, ser fija o giratoria y presentar el interior tapizado –en cuero o tela– o llevar sólo un cojín.

La primavera pasada mientras miraba revistas de decoración y artículos por Internet, vi bastantes fotos de las sillas tulip, cuando me vino a la memoria que el padre de un amigo mío, tenía guardadas unas que habían lanzado de un hotel.
Le pedí si todavía las tenían y si querían hacer un cambio, yo había cambiado las sillas de la mesa del comedor, porque las anteriores eran de rafia y acabaron destrozadas por mi gato. Así que con el trueque hecho, me llevé las tres sillas tulip hacia casa! Se tenían que restaurar porque estaban golpeadas y tenían la base negra.
Se las llevé mi cuñado para que las restaurara y todavía las estoy esperando!!!!!!! Ya se sabe, en casa de herrero cuchillo de palo!!!! Pero bien, para no perder la paciencia me consuelo mirando fotos y imaginando cómo quedarán en casita! Las pondré a la cocina, que les espera la mesa Tulip de Ikea!!!

Feliz Lunes!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Blogging tips