dimarts, 10 de maig del 2011

industrial style









 CAT - Ja estem a mitjan dematí del dimarts, a Mallorca brilla el sol i les temperatures són altes!! L'estiu cada dia está més a prop!!

Avui us deixo aquesta casa d'estil industrial, que és tendència. Perquè els metalls no resultin pesats, es compensa amb el terra clar, tèxtils en blanc i elements naturals. I dona el toc de color amb la taula del menjador, pintada en color turquesa. El que més m' agrada l'armari de la sala i les cadires tolix!!

Us agrada la tendència industrial?  L'heu aplicat a casa?


Molts petons i fins demà!!
 
 **************

CAST-  Ya estamos a media mañana del martes, en Mallorca brilla el sol y las temperaturas son altas!! El verano cada día esta más cerca!! 
Hoy os dejo esta casa de estilo industrial, que es tendencia. Para que los metales no resulten pesados, se  compensa con los suelos claros, textiles en blanco y elementos naturales. Y  el toque de color lo pone
 la mesa del comedor, pintada en color turquesa. Lo que me gusta más, el armario del salón y las sillas tolix!! 
 
Os gusta la tendencia industrial?  La habéis aplicado en casa? 

Muchos besos y hasta mañana!!




11 comentaris:

  1. A mí m'encanta, però no m'he atrevit a posar-ho a casa meva, pq no és molt gran, potser en la següent casa q estem alguna habitació m'inspiro en l'estil industrial...

    Aquest pis és precios... i això de posar caps de cervol penjats de la paret? és una tendencia que he observat, yo la posaria sempre que no fos de veritat, jaja


    una abraçada

    ResponElimina
  2. me chifla todo lo industrial... el toque sobrio y frío de los materiales es super inspirador.
    un beso

    ResponElimina
  3. Tengo un par de piezas en casa.Lo q más me ha gustado es la cama-dosel!!Me encanta!
    Hay SORTEO en Hampstead!
    Bss carmen

    ResponElimina
  4. Bueno, aunque no es mi estilo favorito, lo soporto en cocinas y baños. Pero no, no lo entiendo en un dormitorio o en un salón, no.

    ResponElimina
  5. Me encanta, siempre y cuando sea en pequeñas dosis. La mesa de la cocina y la chimenea me encantan!

    ResponElimina
  6. Quina troballa de vivenda! Adoro la mesa azul junto a las sillas tolix OH!

    ResponElimina
  7. Preciosas fotos Mer!!! Me encanta este estilo, tiene algo, no sé... es perfecto en todas partes, queda bien con todo... siempre es chic!!

    Un petonàs estiuenc =)

    ResponElimina
  8. Itzi!!! Jo tampoc no hi tinc res a casa, però de cada vegada m' agrada més aquest estil! Jo començaré per algún complement per decorar, alguna caixeta o algo així...
    A mi els caps de cervol no m agraden massa...pobres animalons! jejeje però tens raó, cada cop se'n veuen més! No sé a on en vaig veure uns de cartró! Aquests anirien bé! Si ho torno a veure ja t' ho faré arribar!!

    Elena, tienes razón! Súper inspirador...
    Carmen, ya me activado al sorteo, cruzo los dedos!
    Cristina, para las cocina me encanta este estilo!!
    Minina, Nos los repartimos?
    Karmen, ideal esta mesita de la cocina!!!
    tránsito, hacen un conjunto ideal!
    Ingrid, tiene algo que nos gusta a todas!! jejejeje

    Un beso para todas!!!

    ResponElimina
  9. Yo creo que mi despacho tiene un aire algo industrial, pero muy leve, pinceladas. Hace falta espacio para poner en práctica este estilo tan chulo.

    ResponElimina
  10. Este estilo me gusta mucho, aunque no sé si lo utilizaría en casa, quizá algún mueble o complemento.

    ResponElimina

Blogging tips